1. HABERLER

2. GÜNDEM

3. GÖLBAŞI

4. Amari Gençlik Kulubü Gölbaşı'nda
Amari Gençlik Kulubü Gölbaşı'nda

Filistin Futbol Federosyonu’na bağlı Amari Gençlik Kulübü profesyonel futbol takımı, Gölbaşı Belediye Başkanı Fatih Duruay’ın daveti ile Gölbaşı’na geldi.

A+A-

Filistinli Futbol Takımı Gölbaşı'nda Kampa Girdi.

Filistin Futbol Federasyonu bünyesinde faaliyet yürüten Amari Gençlik Kulübü profesyonel futbol takımı, Ankara'nın Gölbaşı ilçesinde kampa girdi.

Gölbaşı Belediye Başkanı Fatih Duruay’ın davetiyle ilçeye gelen ve 25 Ağustosa kadar sürecek olan kampa giren Filistin ekibi, Gölbaşı Belediye Spor ve Türk Takımları ile hazırlık karşılaşması yapmayı planlıyor.

Filistin ve Türkiye Kardeş Ülkedir.

Gölbaşı Belediye Başkanı Fatih Duruay, “Filistin ve Türkiye kardeş ülkedir. Kardeş olmak için aynı anne babadan doğmak gerekmiyor, biz ayrılmaz bir bütünüz. Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın da Filistinli kardeşlerimize ne kadar çok değer verdiğini hepimiz biliyoruz. Cumhurbaşkanımız her zaman mesele Kudüs olduğunda Filistin olduğunda herkesten önce hareket eden bir liderdir. Biz de Gölbaşı Belediyesi olarak Filistinli kardeşlerimizi burada ağırlamaktan çok büyük gurur duyuyoruz.Düzenlediğimiz bu futbol turnuvası kardeşliğimizi daha da pekiştiriyor. Burası  her zaman size açık. Her zaman buorganizasyonları devam ettirelim. Daha güzellerini yapalım’’diye vurguladı.

Türkiye her zaman Filistin’in yanında.

Takımın teknik direktörü Ahmet Hilo, yaptığı açıklamadaGölbaşı'nda verimli bir kamp geçirmeyi ve başarılı sonuçlar almayı hedeflediklerini belirtti. ‘’Türkiye her zaman Filistin’in yanında bize çok büyük destekleri var. Müslümanların lideri ve Türkiye Cumhurbaşkanı Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın Filistin halkına verdiği desteklerden dolayı, bir Müslüman olarak hepimiz Cumhurbaşkanı Erdoğan ile gurur duyuyoruz.  O gerçek anlamda saygıyı hak eden bir liderdir. Ayrıca Gölbaşı Belediyesine ve Fatih Duruay’a bizleri bu imkanlarısağladıkları için teşekkür ediyoruz.’’ diye ifade etti.

İki  Şehir Tek Yürek…

15-25 Ağustos tarihlerine kadar Gölbaşı Belediyesi Spor tesislerinde antrenman yapacak olan Amari Gençlik Kulubüekibi, Türk takımları ile hazırlık karşılaşması yapmak istiyor.

Başkan Duray:  ‘’Filistin meselesinin daha iyi anlaşılması, duyulması, algılanmasını amaçlıyoruz. Birçok alanda Filistinlileri destekliyoruz ama sporda da desteklemek bizim açımızdan çok önemli. Bu organizasyonumuzun sloganını da 'İki şehir, tek yürek' olarak belirledik." Dedi.

Gölbaşı’nın Güzellikleri tanıtıldı.

Gölbaşı Belediye Başkanı Fatih Duruay’ı ziyaret eden AmariGençlik Kulübü’ne Başkan Duruay tarafından çeşitli hediyeler takdim edildi.

Belediye Başkanı Fatih Duruay, Amari Gençlik Kulübü futbol Takımı ile birlikte Atatürk Sahil Parkı’nda kahvaltı yaptı. Ardından Gölbaşı Şehir Parkı Tur aracı ile Gölbaşı Spor Tesisleri gezildi.

Bu haber toplam 2058 defa okunmuştur

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.